Wednesday, June 2, 2010

Tepung Tawar

Alhamdulilah, selesai sudah pementasan Pra-Perkahwinan di DBP. Banyak juga feed-back yang aku dapat dari kawan-kawan dan orang ramai yang menontonnya tempohari. Aku kira itu satu perkara yang sangat baik untuk Mana Theatre bergerak terus ke hadapan. Ambil kritikan jadi panduan. Supaya terus evolve. Terus improve.

Terima kasih kepada seluruh tenaga kerja Mana Theatre :

Ahmad Azrai - selalu mahu dengar idea dan cerita-cerita i, kemudian menolak ke depan untuk dimakbulkan. Tak kira dalam medium apa sekalipun. Thanks babe!

Iswazir Ismail - I tahu you akan jadi pelakon yg hebat satu hari nanti. Jangan pernah berhenti.

Ajune - U know how much i need you.

Aboy - Thanks sebab selalu sanggup dengar leteran angah serta tolong dan jaga Ajune dengan baik.

Bye - U my angel. Yang ada dalam setiap senyum duka saya. Jari awak selalu buat i nampak gorgeous. Love u.

Non - Thanks for the poster.

Syali - Saya harap semangat awak dlm berjuang untuk seni selalu jadi api untuk bakar jiwa saya. Terus marak. Terus marak. (what i told u about the rebab that day, mmg honest)

Amar Amir - Merci mon amour

Dan semua teman-teman dan kekasih yang datang menonton dan ucap 'break a leg'. U guys are my inspiration.


The Lovers

The show


The banner

The Rehersal



Dua orang yang saling cinta.
Dua orang yang mahu hidup bersama.

Tetapi masih memilih untuk buang masa.

Mengapa?

6 comments:

  1. sATU GARAPAN YANG MENARIK...sYABAS SIS DAN AWAS WAZ..

    ReplyDelete
  2. malau,
    thanks ye dtg menonton. :)

    waz? awwwwwwwww gelinya. hehe

    ReplyDelete
  3. saya nak bila kamu baca puisi saya main rebab. saya nak sangat buat yg itu. plz kalau ada peluang kita buat. plz...

    ReplyDelete
  4. syali,
    WILL DO baby!!! will do. :)

    ReplyDelete
  5. Poster? ADA POSTER KE? mahuuuu. ngeh kak, best sgt. you kinda remind me of Kak Dira Abu Zahar hehe. nak approach akak malam tu tapi malu eheh

    ReplyDelete
  6. hey sya,
    thanks dtg. jahatlah kamu tak tegur saya. takyah malu eh. next time wajib hug2 semua ok. :)

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...