Friday, April 13, 2018

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanjang penglibatan dalam bidang seni dan penulisan. Soalan-soalannya bijak, ulasannya juga bernas. Ia menterjemahkan kata-kata saya dengan lancar dan sangat genuine. Terimakasih Bissme kerana sudi menulis tentang Tari Pasar Perempuan. Saya amat menghargainya. Oh ya, Bissme juga menghadiahkan saya sebuah replika Eiffel Tower bersalut cat keemasan dengan loceng-loceng comel ketika hari pelancaran buku Tari Pasar Perempuan. Akan saya sangkutkan di depan sliding door rumah dan ketika angin berhembus, loceng-loceng itu akan berlaga dan menghasilkan bunyi ting ting taka ting ting ting. Macam lagu Comel Pipi Merah, nyanyian Siti Nurhaliza buat puterinya Siti Aafiyah. Semoga dentingan itu menguatkan semangat saya untuk menulis dengan lebih baik lagi dan menggerakkan saya untuk terus menghasilkan bunyi. Lebih nyaring, berani dan merdu. Terimakasih Bissme. I love you.

1 comment:

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...