Tuesday, December 29, 2009

Cheers to a New Year and another chance for us to get it right - oprah Winfrey



Ni sepupu aku yang agak rapat. Zalifa atau nama manjanya Ipa. Itu anak sulung dia. Oh yeah..seperti sepupu-sepupu yang lain, dia jalan dulu dari aku. Rugi tunggu lama-lama katanya (masa sebelum kahwin). Terbaru jumpa dia di majlis perkahwinan sepupuku. Ijam. yeah yeah..Ijam juga melangkah ku jua. Bisik Ipa pada aku - Kak Ina, sabar-sabar ye! Jangan kahwin dulu. Rugi.

Jawapan tu meluncur laju dari mulut Ipa bila aku beritahu azam tahun baru nak kahwin. heh.

9 comments:

  1. eh muke ala2 k.dik la..:)

    -mai-

    ReplyDelete
  2. mai,
    ye ke? rasa-rasanya anak saya nanti ada comel mcm anak dia tak? hehe

    ReplyDelete
  3. happy new year cik faz :)

    and im very sure u akan kawen tahun nih :p

    take care n hav a nice new year upon u

    ReplyDelete
  4. danish ngn akil mmmg comel..confirm anak angah pun comel..=)

    btw,aritu makcik niza da pesan kt ktorg x pe lambat sb ALLAH nak bg yg lbh baik..

    -ija maksu-

    ReplyDelete
  5. freddy,
    how sure are u? hehe. entry ini gurau2 aje. azam nak kahwin since kecik2 lagi. inspirasi dr main kahwin2 ms kecik. :)

    ija,
    amboihh! :)

    ReplyDelete
  6. kikiikikikkiik....kenapakah xde cousin aku yg pesan cenggitu. ni tak, seme soh kawen. boring btol. hahahhahah

    ReplyDelete
  7. huh.dah 2 tahun azam tahun baru nak kahwin weh!

    ReplyDelete
  8. jomm...kawin-kawin...

    ReplyDelete