Monday, February 22, 2010

Sos-Pol Band



Memang payahlah kita nak namakan band kat Malaysia yang memperjuangkan dan potretkan wajah sosial dan budaya sendiri. Bukan takde, cuma jumlahnya teramatlah sedikit. Hujung minggu ni ada band dari Jakarta yang memaparkan lirik-lirik sosio-politik ala-ala pop dan enak di dengar. Juga menyempurnakan event ini ada bersama band-band Malaysia yang menyokong band ini. Beli awal dengan harga rm25 sahaja, kalau beli dimuka pintu harganya RM35. Ha, rugikan. So, belilah awal. Beli dari wakil-wakil yang ada di poster atau dari saya dan cik arjuna saya juga boleh. Marilah beramai-ramai. Saya ada dok menyibuk kat sana. Jom.


Lagu untuk sing along nanti.

No comments:

Post a Comment

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...