Monday, March 8, 2010

Double date




Saya sepatutnya terlibat dalam event di Cloth n Clef. Tapi apakan daya, sejak 2 bulan lepas saya menjadi jurulatih untuk grup kolej ke-5 UPM bagi pementasan teater mereka sama tarikhnya dengan event di Bukit Bintang. Takkan la setelah bersama-sama mereka hampir setiap malam, saya sengaja nak melepaskan persembahan kemuncaknya. Bukan boleh repeat pun. Sekurangnya saya masih boleh menjadi sebahagian dari hari bersejarah mereka.

Untuk event di Cloth n Clef, masih lagi dengan tema kesukaan saya iaitu 'wanita'. Ini semua bersempena dengan hari wanita sedunia. Selain lokasinya yang belum pernah saya jejak, barisan penyembah adalah dikalangan teman-teman saya. Rini, Alina, Ilya, Beeha (ha, ini kekasih saya) dan ramai lagi. U go girls!

Sesiapa sahaja yang kelapangan, jemputlah hadir kedua-dua event ini. Boleh pilih salah satu. Nak pergi dua-dua pun bereh.

5 comments:

  1. waa... esok pementasan.. takut..

    ReplyDelete
  2. hye kakak..
    nk tnye boleh?

    nnt bile anith dh blk msia
    n berminat nk join teater, kakak boleh bg advice
    how n where?

    thanks..
    =]
    -anith-

    ReplyDelete
  3. anith,
    boleh syg. bila2 masa sahaja. :)

    ReplyDelete
  4. makasih ya kak atas tunjuk ajar dan didikannya. btuah saya sbb bisa mgenali dan mdampingi kakak.. dlu,saya cma dengar nama kakak dari kak midot smbil bharap dpt ketemu sama kakak..nah,lebih dari itu aku jg bisa peluk kamu!! terima kasih!!!

    ReplyDelete
  5. nan,
    kamu pelakon yg hebat!! bangga dapat bekerjasama dgn kamu. teruskan berteater. sampai bila2. teater ajar kamu jadi lebih kuat. :)

    peluk dan cium. mahu lagi? :)

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...