Wednesday, March 17, 2010

Hobi baru




"Two women can't live together for twenty years without some jealousy. Not that my voice is better than Mother's, but she can't dance." - Little Edie

Saya selalu ada perasaan horny melampau bila melihat sebuah filem tentang wanita. Terutama temanya mengenai relationship. Yang ini (Garden grey) saya tonton dengan perasaan yang lain macam. Yeah, mungkin relation antara ibu dan anak perempuan. Macam mana kuatnya instinct mummy kita terhadap apa yang sedang kita rasa/alami. Macam mana perasaan ibu kita yang terpaksa melihat refleksi hidupnya terhadap kita. Phew. Selepas menonton filem ini, saya turun ke bawah memandang mummy saya yang sedang khusyuk menonton AF. Saya pandang lama dia. Saya perlahan-lahan mahu berada di tempat dia. Mahu cuba tahu rasa hatinya terhadap saya-anaknya. Tapi saya sedar saya belum lagi alami semua itu. Kena tunggu bila sampai saya jadi mummy. Yang pasti, seolah-olah filem ini beritahu saya supaya sedar yang susah jadi ibu. Kerana idup penuh dengan ketakutan dan kerisauan. Alert that fazleena!

Oh selain hobi menyimpan dvd bertemakan wanita, saya juga ada hobi baru. Yang ini juga sungguh meng-horny-kan. I'm gonna share with you. :)

2 comments:

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...