Wednesday, November 3, 2010

Daerah Tanpa Tie



Setelah berhempas pulas untuk 48 hours film project minggu lepas, sabtu ini akan berlangsungnya tayangan semua short film yang dihantar samaada qualified atau tidak. Alhamdulilah team Pelita Bambu antara yang qualified setelah menghantar film sebelum jam 7.30pm. Tapi tak sure kalau disqualified perkara-perkara lain seperti borang salah isi, dvd tak boleh baca atau tak ikut regulation yang ditetapkan. Itu semua bergantung pada penilaian organizer sepanjang minggu ini. Harapnya waktu screening nanti, dvd tak scratch atau tak boleh baca. Saya doakan yang baik-baik sahaja untuk sabtu nanti. Screening kami adalah pada :

Tayangan Perdana
Waktu: 2 p.m.
Tarikh: Sabtu, 6 November 2010
Lokasi: Dewan Kuliah Utama, ASWARA

Screening dibahagikan kepada 3 kumpulan. A,B dan C. Kami kumpulan B. Masuk dengan RM10. Boleh check list film di sini. Semua filem layak bertanding untuk Audience Choice Award. Kawan-kawan yang pergi menonton, bolehlah undi kami jika suka. Saya tak dapat ke screening kerana terlibat dengan art event di Kluang, JB. Tapi dah beli pun 2 tix untuk screening. Ingatkan event tu cancel, rupanya masih ON. Siapa-siapa yang mahu, silalah sms ok. Saya difahamkan director dan script writer untuk "sihir" juga tidak dapat turut serta. Tapi komrad-komrad yang lain pasti ada. Enjoys.

3 comments:

  1. all the best kakak.
    tak dapat jumpa kakak di Frinjan lah?

    ReplyDelete
  2. nisha,
    tak dpt lagi la darling. ada pak samad kat kluang. takleh nak tolak event ni. :P

    p/s : nanti kita set time dating kay. be gud. ly.

    ReplyDelete
  3. oh. tak apalah, next time kita jumpa ya. goodluck kakak.
    i'll be good. loves. :)

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...