Thursday, December 23, 2010

Suriram



Saya kena paksa nyanyi lagu Suriram untuk iringi 3 orang kanak-kanak di pentas untuk upacara pelancaran pesta buku kanak-kanak. Budak-budak kalau nyanyi out of tune, orang akan ketawa dan cakap : oh they are so cute. Kalau orang tua nyanyi ke laut ni, memang jadi bahan la. Paling teruk kena maki dengan Alis (my younger brother) yang akan iring dengan guitar sebab dia akan terkejar-kejar nak ikut melodi saya yang hancur. Takpe, saya akan gunakan kejelitaan saya yang sikit ni untuk memikat walaupun nyanyi out. :P

Suriram ram ram, Suriram ram ram
suriram yang manis..

3 comments:

  1. Sis smbung cket
    "aduhai suriram sayang
    biarpn hitam ku pandang manis.."

    tapi faz x hitam :) manis molek org nye, sis tgk dr kejauhan ni..

    kebetulan, utk graduasi br ni, anak2 didik sis gna lg ni utk persembahan. b.terabur bak kata Faz tu, tp yg penting, their parents amt bngga bla mlihat ank nye beraksi. n anak2 kecil tu amt mnghiburkn, smpai x de sorang pn t.igt nk amik gmbr o rakam kn kenangan tu. penangan gelak sakan.

    ReplyDelete
  2. rosli,
    thanks ya!

    sis,
    elo sis. yes, mmg parents la yg plg bangga. anak2 berani ke stage. this time kami rakam. nanti dah upload faz masukkan dlm blog ye. :)

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...