Monday, April 4, 2011

Sejuta Impian II



Terima panggilan dari TV3 masa aku nak isi minyak kat Petronas rumah aku semalam untuk ke terminal Pekeliling jemput boyfie. Aku duk dalam kereta sampai 3,4 kereta beratur kat belakang sebab masa penerbit tu call, aku baru masuk petak nak isi minyak. Dekat 15 minit juga on phone. Tapi takde seorang pun yang hon kat belakang atau pergi ketuk tingkap kereta aku. Aku sengih-sengih, sengih-sengih, sengih-sengih sampai kat Sg. Besi tak sedar lampu tak on. Astagfirullahalazim. Aku cepat-cepat on lampu kereta. Tapi tak seorang pun yang hon-hon.

Mungkin semua orang pun tumpang gembira.

Terima kasih kepada semua orang yang mendoakan. Semoga kalian semua senantiasa diberkati.

p/s : Penerbit tu kata masa nak end up conversation hari tu; kalau awak dapat atau tak dapat untuk second pitching nanti, jomlah kerja dengan saya. Errmmm...Encik penerbit ni suka impian I ke, suka kat I? :P

17 comments:

  1. ayat last tu paling comel... hehehe good luck kakdek.. moga impian kakdek terus bersinar.. ;)

    ReplyDelete
  2. akak , nombor producer tu apa ye ? saya dapat call tapi tak sempat nak angkat sebab sibuk

    ReplyDelete
  3. kg boy,
    alhamdulilah2. :)

    dot,
    saya akan pastikan ngorat penerbit tu kaw2 punya. haha

    wan suhail,
    tq so much. :)

    mun,
    firhat tak silapnya. try je tanya tv3 tu. :)

    along,
    tq darling. :)

    anith.
    tq, tq, tq yang. :)

    ReplyDelete
  4. style la kak faz....wawawaw.......hihihihi....how r u

    ReplyDelete
  5. tahniah kak long. moga impian penerbit tu makbul sama-sama ngan akak ;)

    ReplyDelete
  6. anip,
    thanks. rindu nak sembang ngan awak. :)

    anon,
    tq anyway. :)

    ReplyDelete
  7. tahniah kakak! happy for you. saya rindu awak loads. :)

    ReplyDelete
  8. tq adik syg. i miss u more. really. nanti kita jumpa. cium awak puas2. jaga diri yang. :)

    ReplyDelete
  9. aku sokong kau dari belakang. yeah!

    ReplyDelete
  10. akak , mun dah jumpa abg firhat tadi . sesi rakaman pada 19 april , datnag pagi kan ? :)

    ReplyDelete
  11. thanks and thanks. :)

    *u part of it.

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...