Friday, October 9, 2009

Ehem-ehem dalam Botol

Seperkara lagi ialah menyelesaikan isu pemilihan pengarah filem ini selepas Shadan Hashim menarik diri.Jelas Raja Azmi atau nama sebenarnya, Raja Azmi Raja Sulaiman, tawaran sudah diberikan kepada pengarah filem Anak Halal, Osman Ali untuk mengemudikan projek filem kelimanya itu.Malah, dia juga berfikir-fikir mahukan pengarah kontroversi, Nasir Jani untuk mengarahkan filemnya kali ini jika Osman menolaknya. Laporan lanjut disini.

What Nasir Jani???

Mahu berhenti tengok filem kalau dia terima.

Brokeback mountain la kononnya.

2 comments:

  1. ntah kesah ape die nak ngikut omputeh tu pon tak tau lah.

    mesej pon, masih banyak lagi cara lain untuk disampaikan.

    bukan adaptasi semata-mata

    ReplyDelete
  2. si pari2 melayu,
    adaptasi karya kat malaysia ni lagi bagus kan. :)

    ReplyDelete