Thursday, April 29, 2010

Puisi Riong



Antara sasterawan-sasterawan yang akan melontarkan kata pada malam tersebut adalah, Sasterawan Negara (SN), Datuk (Dr) A Samad Said; SN Dr Anwar Ridhwan dan penerima Anugerah Penulisan Sea 2005, Abdul Ghafar Ibrahim (Agi).

program anjuran bersama Berita Harian dan Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA), Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor dengan kerjasama Komuniti Akar turut menampilkan penulis muda Faisal Tehrani, Zaen Kasturi, Ahmad Shukri Abdullah.

Malam Puisi Riong - Shah Alam, Selangor bertema Wasilah Cinta Pencipta dan Manusia itu, penggiat muda seperti Fynn Jamal, Mohd Zulfahmee, Ashraf Ishak, Mohd Suffian, Mohd Hatta Mohd Yatim, Fareha, Fazleena Hishamudin dan Noor Azah, turut diberi peluang untuk beraksi di pentas puisi.

malam itu akan turut dimeriahkan dengan persembahan lagu puisi oleh artis tempatan seperti Aishah, Rizu Bintang Realiti (One 1 Million) dan Rini (Akademi Fantasia 7) selain memberi peluang kepada orang ramai menyaksikan bacaan puisi oleh Datuk Bandar Shah Alam, Datuk Mzalan Mat Nor.

Kenyataan di cilok dari facebook Malam Puisi Riong.

4 comments:

  1. patutlah macam kenal saja ayat-ayat skema tu...
    ahaha...

    kalau berjaya datang, akan dituntut cheese nan itu!
    ahahaha...

    ReplyDelete
  2. keh keh. ni konsep copy and paste. :)

    haaa..berani dtg laaaa..lalala

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan :) http://lakaranpuisi.blogspot.com/

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...