Monday, February 28, 2011

Hadiah



Minggu lepas, satu malam tu Adam call minta bantuan aku untuk jadi cast dalam short film dia. Aku tanya untuk apa. Dia kata nak beri hadiah hari jadi pada girlfriend dia Zuria. Sebab harijadi Zuria hampir tiba. Iaitu hari ini 28 Februari. Dia kata dia takde duit nak beli hadiah mahal-mahal. Jadi dia buat short filem sebagai hadiah harijadi zuria. Aku sebenarnya malas nak join sebab aku fikir rumah aku nak pergi shah alam jauh. Tapi bila fikir niat Adam buat short film ini untuk seseorang yang dia cinta, aku terus bersetuju. Apa lagi yang paling besar untuk kita nikmati di dunia Tuhan ini,kalau bukan cinta. Happy birthday Zuria. Adam, I tak sangka U sangat sweet. Semoga Tuhan memberkati anda berdua. xoxo.

Short ni kami shoot minggu lepas, di edit oleh our beloved Sufian Abas dan lagu oleh Mohd Jayzuan. Pelakonnya aku dan Adam sendiri. Adam post video ini tepat jam 12malam tadi sempena harijadi Zuria. Pehh, so sweet!

p/s : nanti I tulis pasal merocok-rocok yang dah habis tu ok. sekarang mood nak rest dan santai2.

10 comments:

  1. the thoughts that matter. betul sweet.

    rehat-rehat dulu kakak. you've work hard these past few days. :)

    ReplyDelete
  2. nisha dear,
    nak pelukkkkkkkkkk! :)

    ReplyDelete
  3. psychopath,
    sebab yg memberi belon tu roh bf dia yg dah mati kena langgar. :)

    nak tahu lanjut, nanti tanya adam sendiri. hehe

    ReplyDelete
  4. saya suka adam....heh...walaupun dia yang paling naka dan paling banyk kita rasa nak lempang,kita x boleh rasa nak marah dekat dia sebab dia nakal.nakal itu comel.bila comel,kita tak sampai ati.

    ReplyDelete
  5. amy,
    adam tu adik bungsu kita. :)

    ReplyDelete
  6. faz, hero tu sebenarnya mati dah kan ? sebab tu clip ni edit macam glow2 ala mimpi je tapi at least hajat dia sampai w'pun dalam mimpi....

    ReplyDelete
  7. so sweet. i love you fazleena!

    ReplyDelete
  8. gunx,
    yes, adam kata maksudnya 'keabadian cinta'. mcm lagu anuar zain kan? hehe.

    anon,
    yo! i love u too. :)

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...