Wednesday, February 9, 2011

Pra-pelancaran buku KL Aku Ok dan Preview Merocok-rocok


Harap-harap masih ada yang tak lupa tentang kemunculan buku Kuala Lumpur, Aku OK untuk tabung dana projek filem indie yang aku war-warkan bulan lepas. Hujung minggu ni di Pekan Frinjan di Shah Alam(sebuah acara seni indie) , akan ada jualan buku ini dengan hanya 30 naskah sahaja yang kami namakan edisi terhad. Tapi jangan risau kepada sesiapa yang tidak hadir ke Frinjan masih juga boleh dapatkan buku itu, kerana akan dicetak lagi dan boleh didapati dalam seminggu selepas frinjan. Klik disini kepada sesiapa yang ingin membeli secara pos. Insyaallah. Di pekan frinjan, semua producer, pelakon akan turut serta di majlis yang kami namakan pra-pelancaran buku KL, aku ok. Nanti kita semua boleh beramah mesra ok. :)

Selain itu, di Pekan Frinjan juga ada nilai tambah dengan sedikit preview dari teater Merocok-rocok dari Paradoks. Kami mungkin akan tampil dalam 10-15 minit untuk slot itu bagi mempromosikan teater ini. Kawan-kawan yang dekat dan jauh, kalau sudi jemputlah datang.

5 comments:

  1. saya nak!!! jumpa di frinjan.

    ReplyDelete
  2. woww, merocok-rocok. gud luck!

    ReplyDelete
  3. didi,
    yeah. see u there! :)

    liyana,
    thanks. dtg tau!

    wani ardy,
    hey hey, gila tak syggg. :) cepatlah balik!!

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...