Wednesday, March 16, 2011

Super Busy

Sibuk ajar saya manage masa dengan baik.
Sibuk ajar saya menghargai setiap satu saat yang berlalu.
Sibuk ajar saya betapa susahnya cari duit.
Sibuk ajar saya mengawal emosi dan otak.
Sibuk ajar saya membuat pilihan yang bijak.
Sibuk ajar saya berusaha membuat semua perkara sebaik mungkin.
Sibuk ajar saya jadi tahu apa/dimana ability dan aset diri.
Sibuk ajar saya menjadi lebih fun daripada tertekan.
Sibuk ajar saya menentukan priority.

Ya, saya sesungguhnya sangat sibuk. Tapi saya Okay!

2 comments:

  1. LIKE...Sibuk mengajar kita erti sibuk

    ReplyDelete
  2. :) faz

    sibuk juga ajar saya memahami erti "kejar lima perkara sebelum tiba 5 perkara"

    semoga Faz cekal sokmo

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...