Thursday, April 21, 2011

Gembira



Masa kami shoot ni, aku tak cukup tido malam sebelumnya. Jam 10 pagi dah kena ada kat lokasi. Harus habis 10 scene untuk wrap filem Kontradiksi yang dah hampir 2 minggu kami semua kerjakan. Sambil-sambil berlakon untuk Kontradiksi, aku sibuk arrange produksi Syahrul Fitri (pensyarah UITM) untuk short film dia yang akan start shoot 7-11 May. Aku jadi production manager. Selain tu, organized dinner show untuk Pesta Buku 25hb nanti. 2 video education untuk secondary school yang in progress. Dan baru sahaja settle Sejuta Impian. Recording sejuta impian hari tu berlangsung dengan superb. Nanti hari on air kat TV, aku war-warkan. :)

Tapi dengan banyak-banyak kerja dalam otak, dengan masa yang padat untuk organized everything, inilah antara masa paling fun. Aku gelak tak berhenti. Beria-ia plan shot untuk music video hindi ni. Penat semua terbang. Terima kasih Vovin yang selalu senyum, relaks dan cool aje sepanjang shooting berlangsung walaupun banyak dugaan yang datang. Idea gile ni pun dia yang realisasikan.

Sesibuk mana pun kita, jangan lupa untuk bergembira.

8 comments:

  1. hehe.. kemain hindustan lari lari anak.

    ReplyDelete
  2. wrap dah!!~ bile dapat tengok agaknye ye...

    ReplyDelete
  3. kampung boy,
    baru nak masuk post prod. nanti akan di war2 kan kalau dah ready nak masuk cinema. :)

    ReplyDelete
  4. cuteee la sis! :)

    -anis-

    ReplyDelete
  5. nanti buatla short film tentang bus driver yang depress tapi bermzhabkan cinta..selalu leka dengan karya tagore dan gibran..

    ReplyDelete
  6. Anon,
    ni ej ke? nanti i buat skrip short film citer tu. teringat zmn rock n roll kita kat hentian kajang. :) xoxo utk Nagena.

    ReplyDelete
  7. bongek.aku gelak laju2.....mamat tu calcutta habis....suke.suke.

    ReplyDelete
  8. mcm setan shut kt pdg ragbi.. kah kahkah..

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...