Monday, June 22, 2009

Kata dia aku lebih kejam dari Hitler

Aku cuma gigit hati dia guna gigi taring paling tajam
kemudian tinggalkan bekas yang paling dalam

Aku cuma toreh-toreh manja hati dia sampai terpercik darah
kemudian biarkan saja sampai bernanah

Aku cuma koyak kemudian renyuk-renyukkan hati dia
kemudian hanya senyum melihat dia perlahan-lahan mencantumkannya semula

Aku cuma minta dia tulis nama aku dalam hati
takkan itu pun dia tak mampu ikuti

Aku kejam
atau dia yang tak pernah mahu faham


"Those who want to live, let them fight, and those who do not want to fight in this world of eternal struggle do not deserve to live" - Hitler

11 comments:

  1. dia yang kejam dia yang kejam..
    kak faz okey dan baik je.
    siapa suruh tak ikut cakap kak faz. kan dah kena. hehe

    ReplyDelete
  2. kalau saya yg digigit
    fuuh...sedapnya
    dan saya akan berpura-pura sakit !

    ReplyDelete
  3. yana,
    saya tak suruh ikut, saya suruh buat je. kejam tak? haha

    naz,
    :)

    edolah,
    hipokrit yek. :)

    ReplyDelete
  4. kakdek cantik pic banner,, heheh

    ssh agak nya dia nak tulis dalam hati,, cuba suruh dia tanam nama kakdek... boleh tak?? hehe

    miss u ;)

    ReplyDelete
  5. Kejam. Ia seperti darah merah diatas dark coklat pure. But love can't be one sided.

    *Link this blog

    ReplyDelete
  6. dot,
    pic itu di kluang station johor. sgt classic itu station.

    tanam lagi susah maa...hehe

    reverie,
    revenge!

    *can't open ur blog.

    ReplyDelete
  7. ooo yeker?? saya slalu berenti kat situ dulu,, masa skolah kat johor,, haha dah jadi klasik rupenye,,,

    ReplyDelete
  8. kamu di frinjan 3.0 nanti kan? di frinjan 2.0 persembahan kejap saja. kali ini bagi banyak sikit.

    ReplyDelete
  9. abdullah jones,
    :)

    happy pills,
    saya tidak ada di frinjan 3.0. tunggu frinjan jemput lain kali pulak. :)

    ReplyDelete