“Berdasarkan jumlah kutipan ketika ini serta jumlah penonton yang menyaksikannya, saya yakin Adnan sempit mampu mencatat kutipan sebanyak RM8 juta iaitu sekali ganda dari kutipan filem Remp-It.Seiring dengan itu, saya juga yakin filem ini mampu mengaut jumlah penonton sebanyak sejuta sebaik saja filem itu tamat tayangannya empat minggu lagi,”kata David penuh yakin. - DT
Rasanya tema rempit masih laku untuk beberapa tahun akan datang.
**Tunggu kat TV aje hari raya tahun ni.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 April 2018, The Sun.
Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...
-
Dan kita tidak akan selamanya berenang dalam lautan coklat yang manis dan mengasyikkan. Sampai waktunya kita akan telan pahit kopi yang hita...
-
Baru-baru ni aku lepak dengan seorang kawan zaman-zaman sedang mencari identiti diri. Dia kini dah jadi suami orang dan punya 2 orang anak...
-
Dia kata; Hijau bukan warnanya Sebab dia perlu maju ke hadapan itu dia tidak setuju Kuning juga bukan pilihan kerna dia harus bersedia unt...
best
ReplyDeleteindia terkenal dgn cte hisdustan..aksi guling2 nampak pusat...
ReplyDeleteu.s tknal dgn aksi tembak mnembak, teknologi yg ganas2...walaupun diorg tgh menipu kite..tp tetap nmpak ganas...
malaysia pulak terkenal dgn rempit...aksi sembang2 kat kdai mkn...
-support filem tempatan-
-permerhati rahsia-
Pengarah dia duta rasmi Mat Rempit....
ReplyDeletebest sgt ke?
ReplyDeleteBest :) Time beli tiket dan masuk panggung tu, jangan ada stereotaip rempit apa2, jangan SEMPIT(haha)kan otak, relax je, sebab cerita ni sangat relax dan bodoh dan relax, sangat keMelayuan kan?
ReplyDeletetengok kat tv masa raya pun best layan dengan satu kampung woohoo!