Sunday, May 24, 2009

Only time

Lagu ini untuk semua yang menunggu gue mengumumkan pesta hari bunga telur dan melihat gue kena cuci kuali besar.
Lagu ini untuk semua yang kerap bertanya bila lagi nak buat shorts baru dan features film.
Lagu ini untuk semua yang mahu gue kembali menjadi indie-person-women.
Lagu ni untuk seseorang yang minta gue jadi kekasihnya sedang umurnya hampir sedekad bezanya. 
Lagu ni untuk semua yang mahu gue kembali ke zaman 45kg dan boleh pakai skinny jeans. 
Lagu ni untuk semua yang mahukan cinta dan bersungguh-sungguh minta Tuhan turunkan kebahagian buat mereka.

Semuanya ada untuk kita semua. Cuma masa. 


**Tonton semula cerita ini untuk entah kali ke-berapa. Masih menangis. Mungkin gue lahir bulan november. Ada sedikit touching di situ. Siapalah akan jadi sweet november gue? Uhuks!

7 comments:

  1. tanpa sedar masa yang bawak kita ke satu destinasi....

    masa buat kita kenal bau peluh..
    masa buat kita tahu rasa pahit air mata...
    masa buat kita memandang bintang tanpa berkelip...

    p/s: saya mahu ke luar kota... cari pacar macam ahmad dhani... hahha :p

    ReplyDelete
  2. Air mata pahit ke?
    Dah berabad tak menangis.dah lupa air mata itu apa.

    ReplyDelete
  3. Walaupun k.dik cbuk..walaupun kite dah lame xjmpe..walaupun kite dah lame xsharing crita..tp doa sy sentiase mengiringi k.dik...

    *jauh dimate tp tetp dekat d hati:)

    ReplyDelete
  4. Sweet sangat...hik!



    -joe Pdz-

    ReplyDelete
  5. Mine ... Sweet October!


    :) Thank you very much . G.A

    ReplyDelete
  6. faz,
    untuk sweet's november u, tunggu...

    ReplyDelete
  7. dot,
    kamu ke bali kan? ahmad dhani versi bali kamu kena cari betul2. hehe.

    daud,
    tapi airmata tetap kenal kamu. jgn risau.

    mai,
    doa saya juga selalu buat kamu yang. :) jaga diri.

    wazir,
    rindu la. eish.

    ryo,
    you are abang. u are. :)

    edolah,
    tunggu u ke? no way. hehe

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...