Thursday, May 14, 2009

Perfume


Malam itu
waktu aku
menjadi bantal golekmu
leher kau di hidungku
aku terhidu
bau perfume baru
yang bukan milikmu

Kau pakai Jean Paul Gaultier
Aku bau Estee Lauder

Aku mengadap lampu
air mata jatuh bertalu
dan membentuk nahu
"Aku sedang di tipu!"

Kau kembali memelukku
Dengan nafas beruangmu
Aku masih tersedu
Hati menjerit fuck you!!

Wangsa Maju
14 May 2009

**Waktu berbual bersama 3 wanita yang mengaku perkasa dan masih mampu minum kopi tanpa gula serta berdiri kukuh mengadap hujan batu sambil tersenyum tanpa payung sepanjang hidupnya.

13 comments:

  1. Fleur du male..
    Lelaki yg berbunga.
    hahaha

    ReplyDelete
  2. Jean Paul Gaultier - Fleur du male
    Sama dgn dlm citer ke?

    ReplyDelete
  3. hmm tukar jela si pemakai perfume tu...





    p/s: sedihlaa entri ni.. :(

    ReplyDelete
  4. Originated from...

    Fornication
    Under the
    Consent of the
    King.




    Smell don't lie...

    People does.

    ReplyDelete
  5. daud,
    ye sama. :)

    midot,
    ada org yang tak sanggup nak tukar.

    anon,
    u abg ryo ke? yeah. people does.

    ReplyDelete
  6. fuh, tajam betul idung org pompuan nih. nasib baik aku setia dengan bau ketiak hangit kecuali jumaat yang berbau attar kasturi...

    hehehehehe

    ReplyDelete
  7. kalau isse miyaki, macam mana?!

    ReplyDelete
  8. Mungkin dia pergi test perfume baru utk hadiah besday kamu.

    ReplyDelete
  9. hariry,
    attar kasturi la sangat.. hehe

    edolah,
    suka atilah minyak wangi apa pun. hehe

    daud,
    test kat leher ke? haha

    ReplyDelete
  10. tapi kalau lihat pada gambar...'beyond paradise'.. nikmatnya sampai ke takah mana tu?

    ReplyDelete