Friday, January 29, 2010

Daddy Cool 29 January



Masa zaman belajar dulu, bila abah hantar aku depan fakulti dan cium tangan dan pipinya, kawan-kawan buat muka pelik dan tanya :

Wei, boyfreind kau ke tu?

Aku jawab : No...My sugar daddy!

Sampai sekarang pun orang masih tanya soalan sama pada Abah - apa rahsia awet muda? anak dah besar-besar. Abah selalu akan jawab - anugerah Tuhan dan senyum-senyumlah selalu.

Aku harap bila aku dah ada anak besar-besar nanti, aku masih boleh jawab soalan yang sama macam abah jawab.

Happy birthdy daddy. You mean everything to me. I love you.

2 comments:

  1. How sweet... =)

    Selamat hari lahir untuk ur dad, sis! Ya, ucapan ni dtg dgn kata 'belated'... huhu... terlewat...

    Ouh betul-lah, sama hari dgn birthday akash... =)

    ReplyDelete

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...