Thursday, March 4, 2010

Fringe & Frinjan




Saya kemungkinan boleh hadir jumaat malam untuk Fringe Film Fest kerana keesokkannya saya terlibat untuk frinjan. Kalau boleh nak lari-lari untuk pergi kedua-dua acara ini tapi terpaksa pilih satu kerana lokasinya. Saya rasa tidak mengapalah. Lebih banyak acara lebih baik kan. Tandanya scene art yang bergerak secara indie semakin berkembang. Di fringe saya terlibat dalam mautopia dan sinkronis. Untuk frinjan pula, saya dan team Mana Teater akan membuat persembahan teater jalanan. Jika ada kelapangan, jemputlah datang kedua-dua event ini.

** 6hb juga ada DOM (dialog orang muda) di rumah Pena jam 10am-1tengahari. Yang membincangkan soal kebebasan berkreatif dalam konteks seni dan sastera tempatan. Ada seisi perbincangan bersama penel dan khalayak. Jemputlah.

3 comments:

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...