Tuesday, November 23, 2010

Vintage Paradise



Saya buka booth dress bohemiandreamy saya di sini. Kalau ada kawan-kawan yang singgah area Subang dan nak lepak, marilah ke sini. Saya akan ada 3 malam (jumaat sampai ahad) untuk memeriahkan bazaar ini. Ini pertama kali saya jual di bazaar, selalunya saya jual online pada rakan-rakan yang rapat sahaja. Ramai yang tanya, boleh untung ke? Purpose saya jual dress vintage ni sebab saya suka ke-klasikkan-nya dan bila nampak orang pakai saya akan automatically gembira. Kegembiraan buat apa nak tamak. Percuma sahaja. Jadi perlu share. Saya anggap ia sebagai satu hobi. Siapa-siapa yang sukakan kelainan dan untuk nampak klasik, marilah datang. Siapa-siapa yang nak belajar pakai dress pun, jemputlah juga. Mana tahu bila terpandang nanti, hati teringin. Kalau teringin, kenalah cuba. Rugi kalau teringin tapi pendam sahaja. :) Ada banyak barang vintage yang old school kat bazaar ni. Marilah ramai-ramai.

Ini Lisa haninggan. Dia memang akan tampil dengan dress vintage setiap kali buat performance. I'm big fan of her.

4 comments:

4 April 2018, The Sun.

Walaupun tak berapa gemar dengan gambar saya yang tersengih nakal-gedik itu, namun ini antara sesi wawancara yang paling saya suka sepanja...