Friday, December 3, 2010

Gaduh versi bukan filem



Perempuan sama perempuan
buat apa mahu lawan
esok-esok kau pengsan
esok-esok kau tak ketahuan
esok-esok kau kesakitan
esok-esok kau sedih sakan
esok-esok kau pening cari jalan
esok-esok kau ditinggalkan
bahu itu juga yang kau rebahkan
tangan itu juga kau genggamkan
telinga itu yang sanggup dengarkan

Perempuan sama perempuan
buat apa mahu lawan

*gambar sekadar hiasan.

10 comments:

  1. Puisi ini semacam puisi Aie (Blues Untuk Aku) yang cult dan legendary.

    * Dua-dua ni betul-betul bergaduh ke bagaimana?

    ReplyDelete
  2. amirul,
    gambar tu lakonan aje. :)

    ashraf,
    nanti roger tau. :)

    ReplyDelete
  3. masa i tengok budak kat tengah2 tu, eh eh, gua tertengok benda lain. :)

    ReplyDelete
  4. naga..naga,
    ckp ngan bye nanti. :P

    ReplyDelete
  5. tajam pemikiran faz.

    ReplyDelete
  6. kesian perempuan suka gaduh2 ni. jenis takde life. :)

    miss u adik.

    ReplyDelete
  7. miza,
    i miss u moreeeeeeeeee. :)

    bye,
    tapi mmg mantap pun....u gaduh. hehe. ly yang. :P

    ReplyDelete