Wednesday, July 1, 2009

Bersama adik-adik saya di akhir minggu practical mereka di Agency. Epul & Aboy. Saya tahu kalian pasti rindu saya.



















Dia sudah bisik cinta, saya tidak dengar




















Kita dua-dua mahu, tapi tak mampu



















Dia merasakannya, saya tidak



















Saya sudah puas jerit, tapi dia tidak mahu dengar




















Saya perlu sendiri barangkali.             

13 comments:

  1. yang bawah sekali saya tidakk setuju!heheh<3

    ReplyDelete
  2. helooooooooo..... sape yang rindu sape nanti? cantik2 skit... egonye..

    -epolizm-

    ReplyDelete
  3. alahai..sweetnye.
    pasti kau rindu mereka.=)

    ReplyDelete
  4. I like those pic. So niceeeeeeee!

    ReplyDelete
  5. "kita dua-dua mahu,tapi tak mampu"-- pic lelaki tu gagal mnghyati watak la,mcm main2..find anther model plss...

    ReplyDelete
  6. AL,
    for fun. :)

    gizbo,
    se-smart adik2 saya.

    fyra,
    saya pun tak setuju. hehe

    epul,
    alaaa...ngaku je la..lalalala

    dodot,
    tq. :)

    ajune,
    sikit la. diorang lebih byk aku kira.

    hanie,
    itu di terengganu hotel tempat saya menginap. ada tempat pasu kosong yang tidak diletakkan hiasan. kami ambil kesempatan. :)

    :)
    itu adik saya, bukan model. dia tak pandai posing. hehe

    ReplyDelete
  7. tayangan filem Laskar Pelangi arahan Riri Riza pada 9 dan 10 julai 2009, jam 8.00 malam di Studio Pancha Delima kampus puncak perdana, uitm. Bagitau kawan2, masuk percuma!!

    ReplyDelete